Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Ефективна комунікація в судах - запорука діалогу з суспільством та покращення іміджу суду, як відкритої до спілкування установи.
27 серпня 2015 року начальником відділу забезпечення роботи голови та заступників голови суду Валерією Максіною проведено тематичне заняття для працівників апарату суду на тему: «Комунікаційний менеджмент в судах».
Під час заняття розглянуто зміст, особливості та передумови комунікаційної діяльності суду з широким колом громадськості та ЗМІ (внутрішня і зовнішня комунікації).
Проаналізовані нормативно-правові засади здійснення комунікації, зокрема: ст. 11 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 28 березня 2015 року, де виписано нові правила щодо використання техніки; Закон України «Про інформацію»; Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні»; Господарський процесуальний кодекс України.
Звернуто увагу на дотриманні працівниками апарату правил поведінки державного службовця.
Необхідність налагодження комунікацію судової влади з громадськістю та ЗМІ викликана вимогами часу, який швидко просуває нас в епоху інформаційного й більш відкритого світу. Новітні підходи до суспільних взаємовідносин диктують нові правила та ставлять нові питання щодо можливості виконання своїх функцій судовою гілкою влади.
Комунікація в загальному розумінні спрямована на досягнення найважливішої для судової влади мети: підвищення рівня довіри громадян до суду.